..

Rekod Untuk Promosi ! V-ken
Sila lengkapkan di bawah dan kami akan khabarkan anda untuk produk terkini dan promosi.

Usahawan Internet Beraspirasi Dinamik
( Ulimate Energy Series )
  • - -

Powered byEMF Contact Form
Report Abuse

Tuesday, March 6, 2012

DERITANYA PESAKIT Tekanan Darah Tinggi



Realiti & hakikat yang sungguh menyedihkan, ramai pesakit hipertensi sudah menjadi "Beg Ubat" yang perlu menelan berpuluh-puluh biji pil ubat kimia yang dikatakan boleh mengawal tekanan darah tinggi.



Mereka "dipaksa" untuk mengambil ubat-ubat itu buat selama-lamanya kerana sejurus selepas mereka berhenti ambil ubat itu, tekanan darah akan melambung naik lagi.



Apa yang lebih menyedihkan adalah bilangan atau 'dosage' ubat mengawal tekanan darah tinggi yang perlu diambil itu cuma akan semakin bertambah dari tahun ke setahun. Apa logiknya?



Bukankah ubat-ubat tersebut sepatutnya mengembalikan kesihatan kita? Kenapa makin kita makan, makin teruk keadaannya?Kini dengan hanya memakai stokin VKEN ULTIMATE ENERGY anda tak perlu pikirkan "Beg Ubat" anda lagi..






Dimanakah level tekanan darah anda hari ini?...Ayuh BERTINDAK segera kepada mereka yg Pra Hypertensi ,Hypertensi@Tekanan Darah Tinggi Peringkat 1 dan Hypertensi@Tekanan Darah Tinggi Peringkat 2. VKEN mampu megembalikan tekanan darah anda kepada normal...telah terbukti BERKESAN...


Baiklah, terlebih dahulu terima kasih kerana singgah ke blog saya. Sebarang tempahan sila KLIK SINI atau call kami: 019-229 0089 (Hj Abd Rahman) / 013-361 1155 (Razmi Jusuh) atau email tempahan kepada kami di : gelangstokinkesihatan@gmail.com




No comments:

Post a Comment